niedziela, 29 kwietnia 2012

Hej ;D


Jak tam ? Podobała się Wam moja poprzednia - 1 notka ?


Dzisiaj postanowiłam opisać nowy krzyk mody VANSY. Osobiście nie przepadam za tymi butami.. Nie podoba mi się ta gruba podeszwa, ale z racji tej,że to najnowszy trend opiszę je na blogu :)
Trochę informacji o vansach :
Marka Vans została stworzona w 1966 roku przez Paula Van Doren. W 1976 roku buty Vans zostały ulubieńcami młodzieży i skateborderów. Kolekcja Vansów zawiera modele w ponad 60 kolorach oraz specjalne kolekcje stworzone przez gwiazdy sportu, takie jak Tony Alva i Stacy Peralta.
Coś od siebie jeszcze dodam: Są one drogie . gdyż kosztują koło 200 zł.
A oto parę przykładów vansów :




Vansy



niby napisałam ,że mi się nie podobają,ale w tym wzorze się zakochałam ^,^ ;p <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz